piątek, 6 marca 2015

Nowy wygląd bloga!

Hej!
 Jak juz pewnie zauważyliście, zmieniłam wygląd bloga! Może nowy design nie powala, ale wydaje mi się, że na początek wystarczy, z czasem go jeszcze dopracuje. Zdjęcia użyte w nagłówku sugerują o czym bede tu pisać- moich pasjach (czyli między innymi; moda, sztuka, fotografia, fitness, zdrowy tryb życia, podróże, modeling).
 Jak wam sie podoba nowy wygląd!? ;)

PS. Mam do was pytanie- czy ktoś kupował buty w tym sklepie!? Z góry dziekuje za opinie! ;)

17 komentarzy:

  1. Wygląd świetny , niestety nic nie kupowałam nigdy na tej stronie ;c
    Obserwuje i zapraszam do mnie.
    palosdela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. obecny wygląd jest bardzo ładny :)
    niestety nigdy nie kupowałam nic na tej stronie :/
    pozdrawiam!

    {la decadence}

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie kupowałam, w sumie to jeszcze o niej nie słyszałam :o
    Bardzo fajny wygląd bloga :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie widziałam starego wyglądu, ale ten jest bardzo ładny *_*
    obs za obs? jeśli jesteś chętna - zacznij i daj mi o tym znać ;)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z OOTD z czerwoną sukienką w kratę i czerwonymi ustami <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ten nowy wygląd bloga :) agata-musielak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląd wygląda i prezentuje się świetnie :)

    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny nowy wygląd! :)

    Zapraszam do siebie i jeśli blog Ci się spodoba - zaobserwuj :)

    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz oryginalny blog, troszkę inny od wszystkich ;) bardzo miło tu jest i chętnie będę go przeglądała :) Życzę sukcesów i wytrwałości w dalszym blogowaniu ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/03/i-back-sheinside.html zapraszam serdecznie na mój blog. Proszę o klikanie w linki do ubrań oraz banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny wygląd♥

    alaa5c.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląd bloga śliczny a co do strony, to nie, nie zamawiałm nigdy :(

    OdpowiedzUsuń