niedziela, 1 marca 2015

'Noworoczne' postanowienia!

Cześć!
 Chyba jak każdy pod koniec grudnia zrobiłam listę postanowień na nadchodzący rok i planowałam, że przez najbliższe 12miesiecy zmienię swoje życie. Problem w tym, że jak coroku jakoś zabrakło mi wytrwałości i samodyscypliny. Dzisiaj postanowiłam spróbować jeszcze raz, zmodyfikowałam więc troche listę noworocznych postanowień. Mam nadzieje, że tym razem mi się uda i w przeciwieństwie do ubiegłych lat, spełnię swoje marzenia i plany dotyczące tego roku!


A jak tam wasze postanowienia na 2015 rok!? ;)


10 komentarzy:

  1. Moim postanowieniem noworocznym było ćwiczenie, ale szybko się poddałam. Natomiast stałam się bardziej aktywna, zapisując się na lekcje jazz'u :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja raczej nie robię sobie żadnych postanowień długoterminowych, bo wiem, że niezbyt mi wychodzą :P

    http://threecatsproject.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam żadnych postanowień, ale życzę Ci powodzenia w spełnieniu Twoich ;)
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż chyba nie mam postanowień noworocznych, jeśli będę chciała coś zmienić to zmienię to bez żadnej okazji. :)
    Życzę powodzenia!
    alenajpierwkawa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post :)

    Mam dla Ciebie kwiecisty wianek na sesję (super modny w tym sezonie!) a do tego biżuterię lub kosmetyki. Chcesz? A może post promujący? :) Zapraszam!

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim postanowieniem jest to, by nie mieć postanowień. Jak będę chciała coś zmienić to po prostu to zmienię :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle jest tych postanowień ;)

    majka-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam wiele postanowień, w tym 6 głównych. Dwa z nich już spełniłam i dążę do spełnienia reszty<3

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje noworoczne postanowienia co roku się nie "spełniają" więc wtym sobie odpuściłam ;D Zamierzam po prostu przeżyć ten rok najlepiej jak potrafię :)

    Zapraszam do mnie. Klikniesz w baner choies? Proszę, to dla mnie bardzo ważne!
    Mój blog - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne postanowienia :) .
    Ja co roku postanawiam, że ogranicz słodycze i trochę słabo mi to idzie :// .
    Świetne notki :) !

    sometimes-we-need-a-little-magic.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń