niedziela, 7 grudnia 2014

Pomysły na świąteczne prezenty!

Cześć!
Juz za 2tygodnie święta! Nie moge sie doczekać tej atmosfery; strojenia choinki, pieczenia pierniczków, no i oczywiście wizyty Świetego Mikołaja! Choć mam juz 16lat i prezenty nie sa dla mnie najważniejsze, to nadal kupowanie, pakowanie i podkładanie ich pod choinkę jest dla mnie bardzo ważnym elementem Bożego Narodzenia! Chyba każdy lubi dawać jaki i dostawać prezenty, chociaż nie zawsze wiemy co komu podarować pod choinkę. Postanowiłam wam troche pomoc i napisac listę propozycji na prezent dla siostry/przyjaciółki/koleżanki z klasy, oto ona:

* Książka 'Love, Rosie' (ok. 40zl, niedługo ukaże sie jej recenzja na blogu)
* Branzoletka (np: Lilou)
* Książka 'Zniszcz ten dziennik' (ok.30zl, o niej także niedługo napisze)
* Obudowa na telefon (np: Local Heroes, Michael Kors)
* Eko-torba lub worek (np: Letter Bag)
* Perfumy (np: Victoria's Secret)

Pomysły na prezenty dla moich rowiesniczek zawsze przychodzą mi z łatwością, niestety gorzej jest gdy muszę wymyślić prezent dla mojego 4lata młodszego brata! Macie moze jakieś pomysły, co moge mu podarować na Gwiazdkę?

Olga

+ Przepraszam bardzo za błędy i wygląd posta, ale został napisany na telefonie!

16 komentarzy:

  1. Niestety nie wiem co mogłabyś podarować bratu.
    Oprócz słodyczy nie mam kompletnie pomysłu.
    Ale dałaś fajne pomysły na prezenty dla koleżanek.

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pomysły! :) Pozdrawiam, Gabi z: http://gabriela-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. książkę "Love, Rosie" czytałam, ciekawa:) fajne pomysły na prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysły na prezenty, sama kupuję mamie obudowę na telefon, a nad prezentem dla taty muszę się jeszcze trochę pogłówkować! :)

    mój blog- ultradefensless

    OdpowiedzUsuń
  5. prezenty idealne które sama z wielką chęcią chciałabym dostać :)
    http://damekatrin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zniszcz ten dziennik postanawiam kupić mojej siostrze ja lubię dostawać perfumy)
    Niebioeski.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam brata w wieku 13 lat :) Też nie miałam pomysłu co mu kupić, aż wreszcie stwierdziłam, że płyta pędzie dobrym pomysłem ;) Popytałam się go czego słucha i wybrałam coś. Jeśli twój brat raczej nie słucha określonego zespołu/artysty możesz zainwestować w jakąś fajną koszulkę (np. z jakimś piłkarzem ) lub w piłkę do nożnej/siatkówki/itd. Moim zdaniem zawsze dobrym pomysłem będzie tona słodyczy- bo kto ich nie lubi ^^ ?

    http://kubackaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki wielkie za pomysł! Chyba kupie mu piłkę do kosza i słodycze(wszyscy je lubia❤️)!

      Usuń
  8. świetny blog ♥
    Jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy prawda? Ale na pewno nie ostatni ;*
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie myślałem o tym, aby kupić mojej siostrze "Zniszcz ten dziennik" jednak po namyśle kupuję jej czapkę. :D Podobnie jak ty nie mogę sie doczekać świąt, na szczęście juz tylko tydzień!! :D
    http://bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o książce ,,Zniszcz ten dziennik", aż mam ochotę sobie ją kupić.
    Również mam problemy z kupnem prezentów, ale może jakaś grę komputerową, płytę ulubionego zespołu albo perfumy? Zawsze możesz kupić skarpetki! ^^ ja za to mam problem z prezentami dla dziadków.
    Bardzo ladniutki blog. :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląd super ;)

    http://smilenecia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że nie ma dodatkowo zdjęć tych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne, a ja skorzystam z pomysłu na obudowy :)
    Bardzo lubię LH i VS :)

    zapraszam
    http://aleksandramlodzinska.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń