sobota, 18 października 2014

Something about me

Hej wszystkim! :-)

   Większość blogerów zaczyna blogowanie od napisania kilku informacji o sobie. Ja nie zrobię wyjątku od tej reguły, chociaż nie jestem pewna czy kogokolwiek to obchodzi... Jednak pominę tą kwestie i napisze pare faktów o sobie na wypadek gdyby jednak kogoś to zainteresowało.

   Oto one:
*mam na imię Olga
* mam 16lat
* mieszkam w Trójmieście
* lubię podróżować, jeść i spędzać czas ze znajomymi
* interesuje się sztuka, naturą,fotografia, modą i modelingiem

   Tak jak już ostatnio pisałam wole pozostać anonimowa, więc na razie nie zdradzę więcej informacji o sobie.

#O

7 komentarzy:

  1. A jak masz na imię? :(

    bocia-bociaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. o, mam tak samo na imię :D

    klikniesz w link w poście? z góry dzieki :* [ MAŁA x MI ]

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w prowadzeniu bloga! :)

    http://mkujawska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia ;* ja też niedawno zaczęłam bo uznałam że blog to fajna sprawa ;) pozdrawiam

    http://pavlinv.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń