piątek, 17 października 2014

Let's start!

Hej,
   No więc...Kilka ostatnich dni spędziłam na poszukiwaniu ciekawego bloga do poczytania. Szukałam czegoś prowadzonego przez 15-17latke, która pisałaby o życiu, ale nie o jakiś pierdołach (typu co zjadła na śniadanie) tylko na trochę ważniejsze i bardziej interesujące tematy (oczywiście nie mam na myśli polityki ani gospodarki ;-) ). Niestety nie znalazłam nic wartego uwagi.
   Dlatego postanowiłam, że sama zacznę pisać bloga! Będą się tu pojawiały posty o zwykłych, życiowych ale ciekawych dla osób w moim wieku (i nie tylko) sprawach (pasje; talenty; moda&uroda; itp). Jedyny problem to to, że jak na razie wolałabym pozostać anonimowa, ale chyba znalazłam na to sposób.

   Mam nadzieje, że będę wytrwała i systematyczna, no i oczywiście ktoś to doceni i chociaż przeczyta mojego bloga.

#O




PS. Jeżeli ktoś zna lub sam prowadzi bloga o podobnej tematyce to niech pisze w komentarzu- chętnie poczytam!

1 komentarz:

  1. Cudowny blog!
    Wystrój jest super ! A do tego te cudowne nogi *.*
    Powodzenia w blogowaniu <3
    Obserwuję !

    http://funnyfashion-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń