poniedziałek, 20 października 2014

My Notebook

Hej!
   Założenie bloga było jednym z moich ostatnich postanowień dotyczących zmiany mojego życia. Ostatnio już zaczynało mi brakować motywacji do trzymania się moich planów, dlatego postanowiłam zrobić tzw "My Notebook". Jest to moje źródło inspiracji i motywacji. Dzisiejszy post będzie o tym jak stworzyć swój własny i niepowtarzalny "My Notebook". Chociaż  taki zeszyt to rzecz bardzo osobista, prywatna i każdy ma swój sposób na stworzenie go, ja pokaże wam dzisiaj jak ja zrobiłam swój.

  1. Wypisałam na kartce swoje plany/marzenia/cele/inspiracje/itp.
  2. Przygotowałam zeszyt/klej/taśmę/nożyczki/kolorowe czasopisma.
  3. Podzieliłam zeszyt na kilka części (każda dotyczy innego tematu/aspektu mojego życia) i nadałam im tytuły (np.: "ja teraz", "ja za rok", "życiowe marzenia", "szkoła")
  4. Wycinałam i wklejałam wszystko co mnie w jakiś sposób zainspirowało lub po prostu pasowało do danej części.

  Teraz pokaże wam mój skoroszyt, ta część dotyczy najbliższych 12miesięcy, a dokładniej tego co chce zrobić i zmienić w moim życiu! Każdy element przyklejony na tą stronę oznacza dla mnie coś ważnego. 


   Za każdym razem gdy zwątpisz w swój plan lub swoje marzenia, zajrzyj do swojego notatnika, to doda ci siły, motywacji i wytrwałości. :-)




#Olga

8 komentarzy:

  1. genialny blog <3
    będę tu wpadać :D

    http://v-eronique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie Ci wyszło.
    Może obs=obs?
    Ty zacznij, a ja skończę ;)
    Mam bloga o podobnej tematyce więc może zajrzysz
    zoeslifexoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał MEGA ci to wyszło !! Też miałam zamiar coś takiego zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  4. no...powiem ci że rozwaliłaś system ♥ cudowny notes! mega mega mega mi się podoba! *-*
    zaparaszam -> http://sunnycaalifornia.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z takim notesem.
    To wygląda jak tumblr tylko w wersji papierniczej.
    Ja mam podobny zeszyt ale inaczej się nazywa.
    Pozdrawiam.

    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny blog ♥ będę tutaj często wpadać :D
    zapraszam do wzięcia udziału w giveaway na moim blogu organizowanym z firmą Sheinside! do wygrania 30$ :)
    więcej informacji tutaj

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł na zeszyt ^^
    Może ja też o czymś takim pomyślę ;)

    http://kubackaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń